Lagt i Blogindlæg

Søgemaskineoptimering Århus


Søgemaskineoptimering Århus was originally published to: COMPANY NAME Blog

Følgende indlæg er fra Aktiv 3:

Lær Mere Her Søgemaskineoptimering Århus


” Er du den bedste til at hjælpe på nettet ? “

Hvis ja, så forbered dig på flere kunder

Noget for noget

Hvis du ikke giver noget til nettet, får du ikke noget af nettet

Moderne søgemaskineoptimering handler ikke mere om grimme hjemmesider der er fyldt med spam.

Nu handler det om at skabe stærke relationer, som gør at du kan få de ultimative godkendelser som Google elsker : Det gode link fra en tilfreds web-redaktør som synes at dit indhold skiller sig så meget ud på nettet, at man han/ hun bare MÅ give dig et link.

Hvis folk elsker dig på nettet, så elsker Google dig. Så simpelt.

billigste_seo_københavn Jimi Hove – Freelance Konsulent
seo aarhuslogo_twitterlogo_envatologo_behancelogo_dribbblelogo_wordpresslogo_froglogo_slice

Jeg vil gerne takke for et godt oplæg om SEO. Det var brugbar viden, og et velment spark til at få gjort noget ved ens website. Endda så meget at jeg fløj hjem til tasterne.

Rikke Brorson Webshopejer – bybrorson.dk

SEO i Århus

Google elsker det lokale, ligeså højt som dig

SEO

SEO

Hvad enten du stifter bekendtskab med søgemaskineoptimering, også forkortet som “seo” ( Search Engine Optimization) for første gang, eller at du er landet på min side om søgemaskineoptimering i Århus her, fordi du gerne vil have nogle nye øjne på det arbejde i har allerede har fået lavet på jeres hjemmeside, så kan jeg hjælpe.

Kig videre på mine sider og lær mere om SEO, eller kontakt mig gerne med det samme for at starte et samarbejde op.

Jeg er klar

SEO Kursus i Århus

SEO Kursus i Århus

Jeg kan både holde oplæg om seo for jeres virksomhed, jeg kan arbejde på større projekter og jeg kan holde mere dybdegående kurser lige her i Århus på jeres virksomheds adresse.

Oftest holder vi dog vores kurser i lækre omgivelser på hotel.Et forløb når jeg afholder kurser om søgemaskineoptimering i Århus tager afsæt i virksomhedens IT medarbejderes kendskab til SEO, og derefer evalueres der på i hvilken retning jeres praktiske kendskab til SEO skal udvides

Freelancer

Freelancer

Det rigtigt fine ved at ansætte en freelancer indenfor seo som mig er at i kan skalere jeres tidsforbrug i hvilken retning i måtte ønske.

Jeg kan blive en ven af huset i større grad end et lidt anonymt seo-bureau, hvor tingene godt kan gå lidt hurtigt og jeg kan derfor nemmere komme tæt på jeres medarbejdere, og opnå en fortrolighed som tit giver får folk til at yde noget mere på begge sider af bordet

Anbefalinger

Anbefalinger

Jeg , Jimi Hove, er anbefalet af de største eksperter i Danmark indenfor SEO, blandt andre Thomas Rosenstand, og også af internetiværksætteren Martin Thorborg.

Deres 2 anbefalinger af mit arbejde indenfor søgemaskineoptimering kan du læse på min egen LinkedIN profil her

Lær mere på bloggen seo_image_colage

Balance

Perfekt SEO er balancen mellem det tekniske og det kommunikative

Jeg har altid godt kunne lide at være bindeleddet mellem udvikleren og fortælleren på en hjemmeside som skal definere en kundes behov. Og det har vist sig at det kan Google også godt lide.

Balancen mellem at forstå hvad det kræver for at skabe en brugervenlig hjemmeside som loader hurtigt, ser godt ud på mobile enheder ,som bliver tracket helt rigtigt, så der kan analyseres på dataene efterfølgende og i den anden af spektret stadig taler til hverdagsbrugeren i et sprog de kan relatere til, er nemlig lige præcis den balance Google kan lide.

Som persontype er jeg selv typen som elsker den gode fortælling, men er også glad for at se mig selv som èn der elsker at opnå et mål. Jeg er det rette sted med mit arbejde. Det kan ses på mine kunders hjemmesider.


“Der er stadig plads på side 1 i Google til dig”

Jimi Hove


Arbejd med mig og boost dit projekt fremad. Lad os få en snak, kontakt mig nu

Jep, den er jeg med på!


Jimi Hove

Ekspert i SEO siden 2009

Jimi Hove

Indehaver

Jimi Hove er stifteren og den eneste fastansatte i konsulentvirksomheden Jimi Hove IVS. Han har over 9 års erfaring med SEO.


Fra bloggen

En gang imellem får jeg skrevet noget interessant


Kontor København

Fælledvej 6, 2
2200 København N

tel: 42 43 08 08
email: info@jimihove.dk

Kontor Viborg / Århus

Vendersgade 6
8800 Viborg

tel: 42 43 08 08
email: info@jimihove.dk

Lad os få en snak

Har du et projekt? Start et samarbejde med os i dag

Få et gratis tilbud


Forfatter

Jeg arbejder med online marketing - PPC - SEO - Konverteringsoptimering

Skriv en kommentar