Lagt i Blogindlæg

Søgemaskineoptimering Viborg. [Gode] resultater i over 8 år


The following article Søgemaskineoptimering Viborg. [Gode] resultater i over 8 år is republished from: http://www.DOMAIN.com

Følgende indlæg er fra Aktiv 3:

Originalt Udgivet Her Søgemaskineoptimering Viborg. [Gode] resultater i over 8 år

.. vi ses i Viborg. Men ses din side i Google ?

søgemaskineoptimering midtjylland

 

Jeg har arbejdet med søgemaskineoptimering ( seo) siden 2007, og har på min LinkedIN-profil her: https://dk.linkedin.com/in/ejendomsservice fået personligt skrevne anbefalinger for mit arbejde med søgemaskineoptimering af blandt andre Martin Thorborg og seo-ekspert Thomas Rosenstand 

Jeg har, som sagt, arbejdet med søgemaskineoptimering siden år 2007, og har også sideløbende drevet egen virksomhed siden år 1999, så når du nu ansætter mig som freelancer indenfor seo, så får du i en person ansat som forstår dig som virksomhedsejer, med de udfordringer der kan være i dagligdagen, men også med de gode historier der findes i en enhver virksomhed.

Fordi historier skal der til i søgemaskineoptimering

seo viborg
Jimi Hove – Vi ses i Viborg

.. og her taler jeg ikke historier fra de varme lande som man måske som virksomhedsejer har købt sig ind på via lidt for smart markedsføring, i årenes løb.

Nej, de spændende historier som vi sammen skal fortælle om din virksomhed, er en del af den online marketing disciplin der kaldes for : content marketing.

Content marketing handler om indholdet, historien fremfor formen. Content marketing er på mange måder også blot en nyt ord for PR ( Public Relations). Du styrer hvilket billede du ønsker at offentligheden skal se af dig og din virksomhed. Det gør du gennem disse historier, og de relationer de historier skaber ud af til.

Og det er også derfor at den artikel du læser her, er skrevet meget mere personligt og nærværende end de artikler du måske mest læser om, når du læser om online markedsføring, søgemaskineoptimering, og generelt indenfor markedsføring.

Fordi det er det jeg er bedst til. Historien, relationen, permission marketing ( ikke push marketing). Læs mere om permission marketing her. Klik her

 

Jeg bruger følgende værktøjer til mit arbejde, men er hele tiden på udkig efter den nyeste udvikling:

..og andre værktøjer til at finde duplicate content med videre.

Søgemaskineoptimering i Århus, Silkeborg og Randers. Lokalt er det nye globalt

I Viborg hjælper jeg som seo freelancer lokale virksomheder med online synlighed. Det kan, selvom det er på world wide web, være meget lokalt at nogle virksomheder gerne vil i kontakt med potentielle kunder. Local Seo er en vigtig del , også af Google` s egen algoritme. Det kan du se på alle de lokale resultater som de viser øverst i mange søgninger.

Den tætte kontakt jeg ofte har til små og mellemstore virksomheder i Viborg, Silkeborg, Århus , Skive , Hobro osv betyder meget for at vi undgår misforståelser, og for at vi kan knytte tættere relationer, hvilket giver et mere dedikeret arbejde.

Priserne på seo ?

Som freelancer kan jeg fås for 650,- kr eks moms per påbegyndt time. ( ved forudbestilling af 10 timer kan du få det til 500,- kr i timen eksklusive moms)

Se anbefalinger af mit arbejde længere nede i artiklen her.

Jeg er ikke verdens bedste til søgemaskineoptimering, men jeg ved at jeg er en af Danmarks bedste, og det tæller vel også lidt ?

Kontakt mig nu på:

Telefon: 42430808

Mail: jimi@outlook.dk

Referencer:

Martin Thorborg
Martin Thorborg
CEO and Cofounder Dinero

Jeg kender Jimi gennem min iværksætterportal Amino.dk.
Han stillede gode spørgsmål på Amino og er en kvik fyr. Han havde tydeligvis læst grundigt op på hvad der rørte sig inden for online markedsføring, specielt indenfor søgemaskineoptimering / seo, og jeg var meget imponeret over hans motivation og hans evne til at skabe resultater.
Jimi har desuden været medvinder af en seo-konkurrence jeg udskrev på Amino.dk (se mere her: http://www.amino.dk/forums/t/144552.aspx?PageIndex=10 ), hvor nogle af deltagerne var blandt de bedste indenfor søgemaskineoptimering i Danmark.
I løbet af tiden som flittig debattør på Amino.dk, har Jimi demonstreret evne til at arbejde selvstændigt, med stor kreativitet og entusiasme. Han har tydeligvis også arbejdet og studeret markedsføring intensivt.
Jeg har yderligere bemærket at Jimi ofte kommer med gode ideer indenfor idè og produktudvikling og det bekræfter min viden om ham som værende yderst kreativ og professionel.
Jimi tør også komme med kritik og det har ramt mig nogle gange.
Men han bliver hurtigt god igen og er frisk på en undskyldning, hvis den er på sin plads.
Det mest bemærkelsesværdige er dog hans arbejde med http://www.aktiv3.dk , hvor han ligger helt i top på Google` s organiske søgninger på alle de vigtige keywords. Denne position har han holdt i over 5 år, på trods af skarp konkurrence fra førende seo-eksperter i Danmark.
Så for at gøre en lang historie kort, er Jimi en Schweizerkniv, med en brev vifte af kompetencer inden for online marketing og jeg giver ham min bedste anbefaling.

Med venlig hilsen

Martin Thorborg
Administrerende direktør & Iværksætter “

SEO Ekspert Thomas Rosenstand
HA / IBA | CEO and Master of the Universe at TCON Services, LLC

Jimi er en fuld fart frem person – med en glubende appetit på at lære og afprøve ting. Og når det gælder om at positionere en “kedelig” virksomhed som rengøring online – ja så er passion afgørende. Og den har Jimi!

Her har jeg skudt et par gode videoer ind som fortæller lidt mere om søgemaskineoptimering:

 Cases

Jeg arbejder for tiden med søgeoptimering for siderne brubeck.dk, keramik hos Janni Godtliebsen, Aktiv3.dk, koereskolerne.dk, ke-ejendomsservice.dk, vinbrygning kursus ved Maltbazaren.dk og flere endnu. Jeg vil skrive mere indgående om disse cases senere. Indtil da kan du jo tjekke deres rankings i Google.

Forfatter

Jeg arbejder med online marketing - PPC - SEO - Konverteringsoptimering

Skriv en kommentar